1.Professor-o‘qituvchining talabalarni davomati, kiyinish madaniyati va tarbiyasini nazorat qilishi.
2. Professor-o'qituvchining tashqi ko'rinishi.
3. Professor-o'qituvchining talabalar bilan mashg'ulotlar davomidagi muloqot jarayonida nutq madaniyati va o'zini tutish etikasi.
4.Professor-o'qituvchi tomonidan dars davomida mavzu yuzasidan berilayotgan ma'lumotlarning yangiligi, aniqliligi, mantiqiy tuzilganligi va izchilligi.
5.Xorijiy tillardagi o'quv materiallaridan foydalanish darajasi.
6.Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va interfaol metodlardan foydalanish darajasi.
7. Professor-o'qituvchining fan yuzasidan foydalaniladigan adabiyotlarning mavzularga mosligi va sifati.
8. Sizga o'tilayotgan ma'ruza, amaliy, seminar mashg'ulotlarini tashkil etilishi ma'qulmi va talabalarning qiziqishlari inobatga olinadimi?
9.Professor-o'qituvchining bilim darajasi talabga javob beradimi?
10.Professor-o'qituvchi tomonidan talabalar bilimini baholashda siz tahsil olayotgan guruh talabalariga moddiy mavqeiga qarab muomala qilinadimi ?
11.Ushbu professor-o'qituvchi “pedagog” sifatida namuna bo'la oladimi?
12.Talabalar bilimini baholashda pedagog tomonidan adolatsizlikka va ta'magirlikka yo'l qo'yiladimi?
13.Ushbu professor-o'qituvchi Ustoz-shogird an'analari bo'yicha ish olib boradimi?
14.Mashg'ulotlarni olib borish jarayonida fanlararo aloqadorlikni qo'llashi
15.Ushbu professor-o'qituvchilar haqidagi umumiy fikrlaringiz